Naša kampanja je bila na nacionalnoj TV

Westgate shopping City, najveći trgovački centar u ADRIA regiji, pokrenuo je svoj klaster namještaja i dekoracija za dom.

U promotivne svrhe smo osmislili PR kampanju koja se nadovezala na lokalne i nacionalne političke kampanje.

Odabrali smo političke kampanje 5 najperspektivnijih kandidata u Zagrebu, i samo malo promijenili slogane kako bi se uklopili u slogan klastera namještaja, npr.

 

HDZ – sad je bitno – > Sad je bitno obnoviti kuhinju.

SDP – mijenjat ćemo Zagreb, a ne slogan - > Mijenjat ćemo spavaću sobu, a ne slogan.

Možemo – Vrijeme je za pravu promjenu - > Vrijeme je za pravu promjenu.Foteljo,mijenjam te

 

Slogani su postavljeni na 10 lokacija u Zagrebu te smo također iz šale objavili slike billboarda i na nekim od društvenih mreža što je rezultiralo lavinom reakcija.

Naša „politička kampanja” privukla je pozornost najvažnijih medija u Hrvatskoj, uključujući najveći i najčitaniji informativni portal „Index“ (ovdje)U noći izbora, nacionalna televizija HRT emitirala je naše plakate kao jedne od najistaknutijih u kampanji.